פיתוח ועיצוב משחקים

קורס ללימודי תעודה

אודות הקורס

בשנים האחרונות, אנו עדים להתפתחות בלתי רגילה של תחומי המולטימדיה. אחד התחומים המבוקשים והמתפתחים ביותר הינו תחום פיתוח ועיצוב משחקים דיגיטליים. יכולת עבודה והשליטה בתחום פרויקטים אינטראקטיביים מביאות עמן אפשרויות תעסוקה ומימוש עצמי נדירות ומהוות הזדמנות להשתלבות בתעשיית ההיי טק העולמית. יחד עם זאת, התחום זה יכול להיות מאתגר, מה שדורש שיטות למידה אינטנסיביות . קורס GAME MAKER מציע לסטודנטים אפשרות ללמוד את תחום מאפס, תוך חשיפתם מירבית לסטנדרטים וטכניקות מקובלות בתעשיה. תוכנית הקורס נכתבה על ידי איש מקצוע העוסק בתחום גרפיקה ממוחשבת ועיצוב משחקים דיגיטליים, בעל ניסיון הוראה של 4 שנים.

מטרת הקורס – לחשוף את הסטודנטים להליך הפיתוח והעיצוב של משחקים דיגיטליים לפי שיטת העבודה המקובלת בתעשייה. במהלך הקורס יכירו הסטודנטים את מושגי היסוד הקשורים לפיתוח ואת הכלים הנדרשים לביצוע פרויקט. כמו כן, ילמדו הסטודנטים ליצור את אב טיפוס של המשחק העתידי בשיטת קידוד הויזואלי )VISUAL SCRIPTING( דבר שיאפשר גם לאנשים ללא רקע בתכנות להשתלב ולהצליח בתהליך הלמידה.

נושאי לימוד

GAME MAKER קורס מבוא לפיתוח ועיצוב משחקים דיגיטליים

6 מפגשים – מפגש אחד של ארבע שעות

עד 20 סטודנטים בקורס )מעבר לכך – עוזר הוראה בתיאום מול המרצה(

שיעורים מוקלטים ומפגש פרונטלי אחד בשבוע

משך הקורס: 4 חודשים

 

בסיום הקורס ידעו הסטודנטים לשלוט בתחומי עבודה וכלים הבאים :

מנוע גרפי 5 UNREAL מנוע משחקים המוביל בעולם, אשר ישמש ככלי עבודה עיקרי בקורס. כמו כן, בנוסף יכירו הסטודנטים את המושגים הבאים: LEVEL DESIGN )בניית מפה המשחק(, GAMEDESIGN )בניית מכניקת המשחק( ו-PROTOTYPING )יצירת אב טיפוס משחקי באמצעות קידוד ויזאולי(,SOUND DESIGN )עיצוב קולי של עולם המשחק( .

 

תעודה

תעודת סיום מטעם לימודי חוץ קמפוס בן גוריון .

היקף הקורס

64 שעות

קהל היעד

לכל המעוניין

אודות המרצה

מתמחה ביצירת אובייקטים בתלת מימד ומעצב תנועה עם ניסיון עשיר בתחום הפרסום.

בעל תעודת MA בעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים ממכללת שנקר .

תוכנית לימודים מפורטת

להלן תוכנית הקורס : שבועות 1-4 – היכרות עם מנוע משחקים 5 Unreal ויצירת המשחק הראשון

בשלב הראשון נלמד שיטות וכלים שונים שיעזרו לנו למדל את אובייקטים שונים בסצנות העתידיות שלנו. לאחר מכן, נוסיף את השחקן ואת המכשולים, את התאורה ואת סאונד לסצנה. בסוף נקבל משחק פלטפורמר מגניב.

שבועות 16-5 – בניית משחק פעולה מגוף שלישי בשלב השני נלמד שיטות וכלים מתקדמים שיעזרו לנו לייצר משחק התגנבות מרשים! יותר אנימציות, יותר אפקטים ויותר מודלים.

תנאי קבלה

הגשת פרויקט גמר – חובה לימוד עצמי

12 שעות תרגול בשבוע לפחות

תוכנה: 5 UNREAL ENGINE – זמינה להורדה ללא עלות

חומרה: למערכת הפעלה WINDOWS

טופס הרשמה לקורס

אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מוזמנים לשתף

דילוג לתוכן